7 תשובות
לא
אני לא אבל אני מכירה מישהי שיש לה חבר רחוק ואין להם רישיון..
כמה רחוק?
אנונימית
היא בירושלים והוא בפתח תקווה...
כן, זה מזכיר לי אותי ואת חבר שלי בהתחלה רק שלו היה רישיון בלי אוטו ולי לא היה בכלל.
ועכשיו כעבור שנה וחצי יש לו מכונית ולי רישיון.
לדעתי יכול לעבוד כל עוד יש מספיק אהבה והם לא מתייאשים מזה.
ועכשיו כעבור שנה וחצי יש לו מכונית ולי רישיון.
לדעתי יכול לעבוד כל עוד יש מספיק אהבה והם לא מתייאשים מזה.
אנונימית
ברוכה הבאה לחיים שלי
הכול טוב ויפה
ומקסים ומושלם
חוץ מהעובדה שהרחוק שלנו-זה פאקינג יבשות שונות.
אבל אם הכול יצליח אני אסתלק מפה לפני הצבא ואבנה תחיים שלי.
הכול טוב ויפה
ומקסים ומושלם
חוץ מהעובדה שהרחוק שלנו-זה פאקינג יבשות שונות.
אבל אם הכול יצליח אני אסתלק מפה לפני הצבא ואבנה תחיים שלי.
אנונימית
מנסיון שלי? זה קשה בטירוף. תיפגשו במקום מרכזי פעם ב ואז כשהקשר יתקדם תתחילו לעשות סופשים, אבל קחי בחשבון שהריחוק עדיין לא יהיה פשוט. אם זו לא בעיה בשבילך לכי על זה, כי מערכת יחסים ממרחק זה או הדבר הכי מדהים בעולם או סיוט אחד גדול.
אנונימי
באותו הנושא: