חייבת ייעוץ מבנים או מבנות אפילו, זה קורה לי כל הזמן ואני לא יודעת מה לעשות.
אני לא מצליחה להגיע לרמה שבנים רוצים קרבה איתי, לא בקטע רומנטי או משהו יותר בעניין של למשוך את תשומת הלב שלהם אליי. אני חברותית והכל וכן יש שיחות טובות אבל זה לא עד כדי כך. סתם דוגמה, לא מזמן אני וחברה שלי הלכנו למחנה עם אנשים חדשים לגמרי, היה מישהו ששמתי את העיניים שלי עליו, שוב, לאוו דווקא בקטע רומנטי יותר מבחינת איש קרוב לשיחה. חברה שלי משום מה הצליחה להגיע איתו למקום הזה ואני לא, עכשיו זה לא שלא דיברתי איתו והייתי סנובית אבל לא ברור לי מה התפספס. וזה לא הפעם היחידה שדברים מהסוג הזה קוראים. אני כן יכולה להעיד שהיא היתה יותר פתוחה לחבק אותו וכאלה ויכול שזה עזר ממש אבל בכל זאת.. אם למישהו יש עצות לעתיד אני אשמח.