התחברות הרשמה

חייבת ייעוץ מבנים או מבנות אפילו, זה קורה לי כל הזמן ואני לא יודעת מה לעשות.

אני לא מצליחה להגיע לרמה שבנים רוצים קרבה איתי, לא בקטע רומנטי או משהו יותר בעניין של למשוך את תשומת הלב שלהם אליי. אני חברותית והכל וכן יש שיחות טובות אבל זה לא עד כדי כך.
סתם דוגמה, לא מזמן אני וחברה שלי הלכנו למחנה עם אנשים חדשים לגמרי, היה מישהו ששמתי את העיניים שלי עליו, שוב, לאוו דווקא בקטע רומנטי יותר מבחינת איש קרוב לשיחה. חברה שלי משום מה הצליחה להגיע איתו למקום הזה ואני לא, עכשיו זה לא שלא דיברתי איתו והייתי סנובית אבל לא ברור לי מה התפספס. וזה לא הפעם היחידה שדברים מהסוג הזה קוראים. אני כן יכולה להעיד שהיא היתה יותר פתוחה לחבק אותו וכאלה ויכול שזה עזר ממש אבל בכל זאת..
אם למישהו יש עצות לעתיד אני אשמח.
13 באוגוסט 2020, 07:37
ייעוץהתייעצותדחוףתמיכה    
תשובה אחת
את צריכה יותר לפנות אליו ולהראות לו שאת רוצה להכיר(מבלי להגיד במפורש)
פשוט לפנות אליו הרבה ולקדם שיחות וזה
א
אל תאכל את הפרה זאת אחותך!
באותו הנושא:
אני חייבת עזרה מבת בפרטי, דחוףף אני חייבת יעוץ
חייב ייעוץ מבנות.
בנים כנסו מהרר חייבת ייעוץ בדחוףף
חייבת יעוץ, אצל מי אפשר לפרוק ? -ענייני בנים-
אני חייבת ייעוץ מבנות אני בדילמה ממש
לדעתכם בן חייב להיות עם בת ובת חייבת להיות עם בן?
חייבת יעוץ במשהו שקשור שיש לי חבר בן 21 ואני בת 17 תודה
חייב ייעוץ. מבנות בעיקר
אני חייבת עזרה בנות אפילן גם בנים
אני חייבת ייעוץ באמת,שתינו בנות 21 ומרגיש לי שרק אני מתנהגת ככה
חייבת ייעוץ, אני נוהגת באמת באמת טוב, אפילו המורה אומר לי שאני נוהגת מעולה, הבעיה שבטסטים אני ממש ממש נלחצת