16 תשובות
רק אם הייתי נמשכת...
לא בעיקר בגלל ה70 קילו
2022 ואנשים עדיין לא הבינו שאמירות משקל כמו שלכם מכניסות אותנו לדיכאון ומביאות אותנו למצב שאנחנו לא אוכלות.. פשוט עצוב
אני לא חושבת שזה מה שאתם צריכים להבין . אני טיפה מלאה ויודעת שזה פחות מושך אז במקום להעלב מאנשים דוברי אמת שאומרים על הטעןם האישי שלהם תנסו להרגיש טוב עם עצמכם, וכמובן שלא להרעיב את עצמכם אלא להתאמן וכו
הוא וואו, היא נשמעת לי מדהימה.
אני בטוחה שיש הרבה יותר באופי שלה מאשר "קצת פריקית." והיא נשמעת בנאדם שאני אשמח להכיר.
אני בטוחה שיש הרבה יותר באופי שלה מאשר "קצת פריקית." והיא נשמעת בנאדם שאני אשמח להכיר.
תתביישו לכם בנים שמדברים על משקל של בנות או בנים אחרים
אתם חסרי טאקט איכס פשוט גועל
מה יהיה איתכם בעתיד אלוהים יודע
אתם חסרי טאקט איכס פשוט גועל
מה יהיה איתכם בעתיד אלוהים יודע
כן
אבל 70?
איזה גיל?
אבל 70?
איזה גיל?
אני בת סטרייט אבל היא נשמעת וואו
70 קילו זה לא הרבה תלוי בגובה שלה אל תורידו אותה
לי את נשמעת ממש יפה וחמודה
אז נראה לי שכן
זה שאת ילדת סנטר מוסיף המון
ואנחנו קצת דומות עם השיער האמת
אז נראה לי שכן
זה שאת ילדת סנטר מוסיף המון
ואנחנו קצת דומות עם השיער האמת
לא
היא מושלמת--
הייתי מציע לך לצאת איתה רק אם היא חברותית ולא סתם סנובית כמו הרבה ילדי סנטר שהכרתי.
לא
ברורר
והם לא חסרי טרקט, היא ליטרלי שאלה אם זה הטעם שלהם
באותו הנושא: