27 תשובות
לא כי היא לא אוהבת בנות
כנראה
מה
לא נראה לי
היא לא
נראלי היא לא בקטע שלך
היא לא בקטע שלך, היא ליטרלי אמרה שהיא לא לסבית
לא כי היא לא לסבית
שואל השאלה:
נכון אבל היא דיברה איתי
אם היא דיברה אז היא לסבית.
אנונימית
אבל היא אמרה שהיא לא
היא ליטרלי אמרה לך שהיא לא, בטח היא התחרטה לגבי הלדבר במציאות אבל היא לא בקטע שלך
שואל השאלה:
אבל שאלתי אותה למה היא לא מדברת איתי אז היא אמרה שזה בגלל שהיא לא לסבית
אבל היא דיברה!!!!!! אז היא לסבית!!!!!!!!
אנונימית
מאמוש היא דיברה איתך היא ב100 אחוז לסבית גם אם היא אמרה שהיא לא
וואי כלכך תתחילי איתה
אץ יודעת מה? תזמיני אותה ללמוד אצלך ותמזמזי אותה
שואל השאלה:
כתבתי לה שיר ואני אומרת לה מחר שאני אוהבת אותה וכל החרא הזה נראה מה היא תגיב
אנונימית
היא תגיב לך שהיא לא בקטע שלך אבל היא דיברה איתך אז היא כן בקטע שלך
וואי בהצלחה
תתחילי לראות מה לעשות עם לסבית
ככה שיהיה מוכנה כי היא תתפשט כלכך מהשיר שלך
שואל השאלה:
^חח לא הבנתי?
אנונימית
שואל השאלה:
flawlex שומע רגע אני יכולה לשלוח לך הודעה בפרטי תגיד לי איך השיר????
אנונימית
אלוהים ישמור
שואל השאלה:
למה אלוהים ישמור????
אנונימית
אל תתייחסי היא מקנאה בך
כן כן תשלחי
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
בהצלחה!! תעדכני אותנו.
אני מקווה שבזכותך היא תגלה על עצמה שהיא לסבית
מה מקנאה אמאלה
היא אשכרה אמרע לך שהיא לא סטרייטית אני לא קולטת
וואי תביני ציניות
חחח אין בי טיפת ציניות אני אחרי יום שלם שאני מנסה ללמוד למבחן
שואל השאלה:
היא לא רצתה בכלל לדבר איתי היום אז לא אמרתי לה
אנונימית