7 תשובות
אני שמה בשמאל, לא משנה
אני שמה בשמאל
אני שמה בימין אבל בתכלס מה שהכי יפה בעינייך, זה לא באמת משנה
אני שם בימין ביחד עם השעון, כי אני שמאלי
שמאל
שמאלל
אני שמה בשמאל,כל אחד מה שנוח לי
באותו הנושא: