10 תשובות
כן זה נחמד
זה לא דבר רע
זה מעולה.
רק מקווה שנשאר לך זמן לישון
זה הזמן שהגוף צריך לישון ולנוח..
זה פחות עדיף
כן למה לא
כמובן
לא זה לא בריא בגלל שאת מריצה את האנדרנלין בגוף ופוגעת בשעות השינה שלך שאם את רוצה להרזות להתחטב את צריכה לישון טוב ובכללי זה ממש לא טוב את פוגעת בפעולה של הגוף להבחין מתי יום או לילה כיוון שאם את לא ישנה בלילה את תהיי עייפה ביום
זה לא בריא