2 תשובות
המצב שלנו לא כל כך שונה זה טבעי מהדברים האלה קמים להיות חזקים וחסינים יותר .
אם את רוצה לפנות אלי אני פה בשבילך לכל דבר .
יפה ששיתפת לא כל אחד יכול...
ואין לי ככ מה לומר רק שתדעי שאלה תקופות שעוברות ובסוף יהיה לך בסדר וטוב.
מקווה בשבילך שזה יגיע הכי מהר שאפשר
אם את רוצה אשמח להקשיב