6 תשובות
הכי טוב לדבר איתה על זה ולהגיד את מה שאתה מרגיש
פשוט לשאול אותה: את בקטע שלי או לא? אם לא, למה את בכוונה גורמת לי לחשוב שאת רוצה אותי?
ושלא תחרטט לך שטויות, היא עושה את זה בכוונה. כל החיבוקים האלה זה לא סתם
ושלא תחרטט לך שטויות, היא עושה את זה בכוונה. כל החיבוקים האלה זה לא סתם
אני חושב
אם אתה רוצה למשוך אותה, תראה לה שיש לך אופציות. תדבר איתה על בת שאתה יוצא איתה וכאלה, וראה איך היא מגיבה- היא עוזרת לך להשיג אותה או שהיא משכנעת אותך שלא.
אתה יכול גם להגיד לה ממש כמו גבר שאתה בקטע שלה ולזרום עם התשובה שלה.
כך או כך, תמהר לפני שתיכנס לפריינדזון
אם אתה רוצה למשוך אותה, תראה לה שיש לך אופציות. תדבר איתה על בת שאתה יוצא איתה וכאלה, וראה איך היא מגיבה- היא עוזרת לך להשיג אותה או שהיא משכנעת אותך שלא.
אתה יכול גם להגיד לה ממש כמו גבר שאתה בקטע שלה ולזרום עם התשובה שלה.
כך או כך, תמהר לפני שתיכנס לפריינדזון
ככה או ככה אי אפשר להיות ידידים שמישהו בקטע אם זה צדדי או הדדי חיים רק פעם אחד תגיד לה את מה שאתה מרגיש יהיה בסדר
שואל השאלה:
תודה למי שענה באמת תודה
תודה למי שענה באמת תודה
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודע אבל שאם אני אגיד שאני בקטע שלה ואם נגיד תגיד סליחה אני לא בקטע שלך אני לא רוצה שזה יפגע בקשר שלנו
אני יודע אבל שאם אני אגיד שאני בקטע שלה ואם נגיד תגיד סליחה אני לא בקטע שלך אני לא רוצה שזה יפגע בקשר שלנו
אנונימי
באותו הנושא: