10 תשובות
300 דיירקט
שואל השאלה:
ומה לגבי כל החודש? ולכרטיס רגיל?
אנונימי
רגיל נראה לי חופשי, כי ברגיל אפשר להיות במינוס, כל החודש לפי מה שידוע לי אין הגבלה רק כל יום
שואל השאלה:
והעברה בנקאית תופסת מסגרת?
אנונימי
נראלי שכן, וכדאי לך לעשות בפועלים, לי היה שירות מצוין וגם ביט זה שלהם לכן לקוחות הבנק לא משלמים עמלה והשאר כן
שואל השאלה:
אני לא בטוח מה עדיף
כי בדיסקונט אין עמלות עד גיל 25
אנונימי
ביט זה לכל הזמן ומאד שימושי, עמלות נראלי רק עד 18
השירות אבל הכי חשוב תשמע המלצות מחברים וכו
שואל השאלה:
אבל ביט אפשר לכל בנק
אנונימי
ברור, אבל כולם משלמים עמלה ולקוחות בנק הפועלים לא