15 תשובות
פרינגלס
דובונים
דובונים
ציפס בצל משהו כזה הכתום אה והכיףכף הסגול הוא מושלםם
ציפס
פרינגלס
דוריטוס
ציטוס
שואל השאלה:
תנמקו יותר בבקשה
תנמקו יותר בבקשה
חמוצים
הקלאסיים הכי טעימים- ביסלי, ציפס ודוריטוס או במבה/ במבה נוגט זה נדיר. תוסיפי גם איזה שוקולד (קינדר בואנו הכי טוב) ואיזה ממתק
אני באמת בהלם שאנשים כתבו דובונים
ובמבה נוגט בדוק או ביסלי
ובמבה נוגט בדוק או ביסלי
למה לא טעים דובונים?
איכס אני אוכל פרינגלס לפני שאני אוכל דובונים
קרקר הזהב!
באותו הנושא: