7 תשובות
גם ליי, תפוציפס (כל אחד ומה שהוא אוהב אישית אני אוהבת את כולם ) דוריטוס הירוק ביסלי
תיקחי שניצל תירס, מי מונע ממך
פשוט תיקחי גם מסטיקים
פשוט תיקחי גם מסטיקים
תפוצ'יפס
דוריטוס הירוק
דובונים
במבה
צ'יטוס האדום או האדום בורדו
דוריטוס הירוק
דובונים
במבה
צ'יטוס האדום או האדום בורדו
ביסלי במבה דוריטוס תפוציפס סוכריות ויש עוד הרבה
צ'יטוס דולפינים וm&m זה מה שאני לקחתי חחח אבל עם m&m אז את יכולה לפתוח רק פעם אחת ולגמור הכל אחרת זה פשוט יהיה נמס מנסיון
אני יודעת איפה את גרה.-
אנונימית
ביסלי ואסור לך לחטוף