2 תשובות
שואל השאלה:
לעומת הציונים ביום המאה
אנונימית
הרגשתי שהלך לי סבבה המבחנים חלק פחות טוב והזום היה כיף ברמות מלבד עיבוד מידע שלא קראתי הוראות אז סימנתי סתם והיה עוד מבחן שהיה פחות טוב לי עם הנקודה שהיה צריך ללחוץ והחלק הדרכה שהלך לי נורא
יכלתי לקבל בעיהוד מידע איזה 4 אם הייתי קוראת הוראה
ציפיתי ל2 בסוף קיבלתי 3