7 תשובות
חשבתי שיהיה ממש מבאס ומשעמם. מסתבר שזה היה היום בין הכי טובים בחיים שלי.
(שתביני שזה היה בכיתה א')
(שתביני שזה היה בכיתה א')
אנונימית
שואל השאלה:
מהמם בעיני
רק אשמח לתשובות רציניות בקשר ליום המאה בצהל
מהמם בעיני
רק אשמח לתשובות רציניות בקשר ליום המאה בצהל
אנונימית
הלך ממש סבבה חשבתי זה יהיה ארוך ומתיש אבל הבנות היו ממש חמודות
שואל השאלה:
ואיך הלך בתחנות?
ואיך הלך בתחנות?
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד ההדרכה ובמשימה הקבוצתית (לא הבנתי איך אני אמורה לקחת פיקוד המשימה מהסוג הזה)
נגיד ההדרכה ובמשימה הקבוצתית (לא הבנתי איך אני אמורה לקחת פיקוד המשימה מהסוג הזה)
אנונימית
שואל השאלה:
בהדרכה*
במשימה*
בהדרכה*
במשימה*
אנונימית
היה כיף האמת בזום אבל המבחנים מתישים
באותו הנושא: