7 תשובות
חשבתי שיהיה ממש מבאס ומשעמם. מסתבר שזה היה היום בין הכי טובים בחיים שלי.
(שתביני שזה היה בכיתה א')
אנונימית
שואל השאלה:
מהמם בעיני
רק אשמח לתשובות רציניות בקשר ליום המאה בצהל
אנונימית
הלך ממש סבבה חשבתי זה יהיה ארוך ומתיש אבל הבנות היו ממש חמודות
שואל השאלה:
ואיך הלך בתחנות?
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד ההדרכה ובמשימה הקבוצתית (לא הבנתי איך אני אמורה לקחת פיקוד המשימה מהסוג הזה)
אנונימית
שואל השאלה:
בהדרכה*
במשימה*
אנונימית
היה כיף האמת בזום אבל המבחנים מתישים