5 תשובות
חחח צחקתי בקול
תאמיני לי היו לי מקרים יותר גרועים
תאמיני לי היו לי מקרים יותר גרועים
חח סתם צירוף מקרים נראלי
אה ואני חושבת שפעם אחת עפתי על מישהו בסקי
לא בטוחה כי זה היה מזמן
אבל נדמה לי שזה קרה
קיצר את זה בקטנה לעומת מה שאני יכולה לספר לך
לא בטוחה כי זה היה מזמן
אבל נדמה לי שזה קרה
קיצר את זה בקטנה לעומת מה שאני יכולה לספר לך
לי היו דברים יותר גרועים תאמיני לי
השיא נראה לי
שעפתי על חייל בגלל ברקס שנהג אוטובוס מעצבן דפק
עפתי אבל מה זה עפתי עליו
עכשיו זה כמובן משעשע אותי להזכר בזה
כי הוא תפס אותי כמו בסרטים הרומנטיים האלה
והמבט הזה של הכמה שניות
קיצר
רציתי למות
השיא נראה לי
שעפתי על חייל בגלל ברקס שנהג אוטובוס מעצבן דפק
עפתי אבל מה זה עפתי עליו
עכשיו זה כמובן משעשע אותי להזכר בזה
כי הוא תפס אותי כמו בסרטים הרומנטיים האלה
והמבט הזה של הכמה שניות
קיצר
רציתי למות
אוי אני מתהה תקשיבי פעם בקיר טיפוס עפתי על מישהו שטיפסנו ביחד והתגלגלנו אחד על השני. אז הכל טוב את אחלה
באותו הנושא: