4 תשובות
ניו יורק היא עיר שזוועה להתנייד בה עם מכונית פרטית, באותו הזמן התחבורה הציבורית עובדת נהדר.
כמה צחקתי חחח נשבע יותר גרוע מישראל חחח
נשבע זה הדבר הכי מצחיק שראיתי
חחח יותר גרוע מהישראלים