5 תשובות
גנים,ללוות משפחה מחול,להיות בבית עם נערים מתקשים,במוסד(תאמין או לא יש שם שירות לאומי)
אני הייתי מזכירה רפואית ומאוד נהנתי, חברה שלי הייתה מזכירה במכללה בעיר וגם נהנתה מאוד, מזכירות זה נחמד :)
משרדים ממשלתיים קופות חולים
אני נמצאת בוהדרת פני זקן זה אומר שחלק מהזמן צריך להיות במועדון קשישים לעשות פעילויות לדבר איתם להשתתף בפעילויות מאוד כיף! וחלק מהזמן ללכת לבתים של קשישות בודדות לעשות איתן כיף לטייל לבשל לדבר לעשות מה שטוב לכן אני ממליצה מאוד זה השירות הכי טוב שיש
בתי ספר תיכוניים/יסודיים/גנים/חינוך מיוחד
משטרה/סייבר/שבס
משרדים ממשלתיים ועוד הרבה..
משטרה/סייבר/שבס
משרדים ממשלתיים ועוד הרבה..
באותו הנושא: