6 תשובות
אין דיור לתקן הרחוק?
ללכת לקרוב, אין מה לעשות.
אני גם בשירות לאומי ובאמת עדיף לך לא לנסוע עכשיו ב12 בלילה לבד הביתה זה מעייף ומפחיד.

בהצלחה!
שואל השאלה:
יש דיור, אבל אני אצטרך לעשות את הנסיעות האלה בראשון/ מוצ''ש לפעמים
אני חושבת שכדאי שתלכי לקרוב, זה ממש סיפור לחזור הביתה והכל ואני לא חושבת שכדאי
ללכת לאופציה עם הדיור, ופשוט תעשו הסדר שאת יוצאת הביתה מוקדם ואז תשלימי את השעות בסוף השירות, זה תקין לגמרי להשלים שעות
רחוק. זאת חוויה להיות עם דיור ואת עצמך אמרת שהתקן שלידך נשמע פחות טוב.