11 תשובות
כי בישראל יש יותר נשים מגברים אז זה הגיוני
שואל השאלה:
אני שמח שנעצתם ואתם לא עונים כדי לא לשלוף תשובות סתם
אנונימי
כי יותר בנות מכירות את האתר כנראה
כי זה אתר שאלות תשובות וזה משהו שיותר מעניין בנות מאשר בנים
שואל השאלה:
ואם ככה. למה מעניין בנים פחות?
אנונימי
איכשהו יצא ככה... לא לכל דבר יש סיבה
בגלל שעשירית מהשאלות פה בערך זה בנות שצריכות עזרה עם דברים של מחזור
כי בנות מקבלות מחזור ונוצרות הרבה בעיות.
רוב השאלות פה קשורות ליחסים,למחזור,לטיפוח גוף, ובנות מדברות על זה יותר
וגם רוב הבנים הולכים לfxp
ככה יצא....
יש סיכויי של 50% שהיה יותר בנים/בנות מהמין השני אז אני לא מבינה את השאלה הזו בכלל
מה שאתה אומר לא נכון... הכלכלה הייתה בעלייה עוד לפני היטלר ודווקא בכהונתו ההכנסה הממוצעת של גרמני ירד. בקיצור הטענה שהיטלר היה מנהיג טוב זה סתם מיתוס שייצרו ניאו נאצים