התחברות הרשמה

למה יש בסטיפס יותר בנות מבנים?

17 במרץ 2021, 10:29
סטיפס נוערסטיפסבניםבנות    
6 תשובות
כי הבנים ברחו
S
Shishlik
שואל השאלה:
זו לא גאווה לשלוט בסטיפס
לֹא בְּרִיטִי
girl power
ל
ללגלגללג
שואל השאלה:
no
לֹא בְּרִיטִי
קנאי
S
Shishlik
בגלל שיש יותר בנות שגילו על האתר/אפליקציה הזאת
Aang האווטאר
באותו הנושא:
למה בסטיפס יש יותר בנות מבנים?
למה בסטיפס יש יותר בנות מבנים?
למה יש בסטיפס יותר בנות מבנים?
למה יש בסטיפס יותר בנות מבנים?
מה נראלכם יש יותר בסטיפס בנים או בנות?
אתם חושבים שיש יותר בנים או בנות בסטיפס?
יש בסטיפס יותר בנות או יותר בנים?
יש בסטיפס יותר בנים או בנות?
מה יש יותר בסטיפס בנים או בנות?
יש פה בסטיפס יותר בנות או יותר בנים?
למה בסטיפס להרגשתי יש יותר בנות מבנים