69 תשובות
חמודים
ביישנים זה חמוד
אנונימית
חמוד
ביישנים לשלטון! !
יאללה כל הבנות שאומרות חמוד אנחנו יודעים שאתן משקרות
עריכה: לא כל הבנות אבל בואו אם הוא ביישן מידי אז אי אפשר לדבר איתו ככה כמעט בכלל
עריכה: לא כל הבנות אבל בואו אם הוא ביישן מידי אז אי אפשר לדבר איתו ככה כמעט בכלל
אנונימי
זה הכי חמודד
חמוד רצח
grow the f up
אנונימית
אנונימי נודרת שזה חמוד
אתם כמו כלבים ללטף אותם
יצאתי כלבה סליחה אם מישהו נעלב
אבל באמת זה חמוד
אתם כמו כלבים ללטף אותם
יצאתי כלבה סליחה אם מישהו נעלב
אבל באמת זה חמוד
אנונימית
בסדר אבל אנונימית איך תכירי אותו בכלל אם הוא ביישן כי הרי הוא לא יגש אלייך והוא לא ידבר יותר מידי אם תיגשי אליו אז מה עשית פה
אנונימי
^^אנלא נושמתת
שואל השאלה:
אם כבר אני כלב רחוב חחח די אף אחת לא שמה לב אלי אבל כן אמרו לי שאני חמוד וזהו לא חושב שזה משהו טוב
אם כבר אני כלב רחוב חחח די אף אחת לא שמה לב אלי אבל כן אמרו לי שאני חמוד וזהו לא חושב שזה משהו טוב
אנונימי
פיק מי
אנונימית
^^ זה טובב ביישנים זה באמת מושלם
מושלםם
אני מתה על בנים ביישנים אבל הבעיה היא שגם אני קצת ביישנית בהתחלה ואז אין מי שיעשה צעד ראשון
אני מתה על בנים ביישנים אבל הבעיה היא שגם אני קצת ביישנית בהתחלה ואז אין מי שיעשה צעד ראשון
שהם ממש חמודים , ואותי זה ממש מושך חח
לא יודעת למה זה פשוט כזה .. זה נראה שיש לבנאדם לב טוב..
לא יודעת למה זה פשוט כזה .. זה נראה שיש לבנאדם לב טוב..
הייתי רוצה להכיר אם באלך :)
שהם חמודים רצח
יש לי קראש על ביישן רצח
אנונימית
סבבה כזה
אבל שלא יהיה ביישן מידיי עד כדי כך שאני צריכה להתאמץ כדי לתקשר איתו
אבל שלא יהיה ביישן מידיי עד כדי כך שאני צריכה להתאמץ כדי לתקשר איתו
בול הטעם שלי אבל כשהם לא מדברים בכלל ועונים יבש זה מוריד
באסה לך
זה מהמם
חסרי כריזמה
זה חמוד
אבל כאילו הוא מתבייש אז זה לא כלכך טוב כי אי אפשר לעשות כלום כי הוא מתבייש
אבל כאילו הוא מתבייש אז זה לא כלכך טוב כי אי אפשר לעשות כלום כי הוא מתבייש
זה חמוד בטירוף!!
לי תמיד קוראים חמוד בכיתה וזאת כיתה של רק בנים-_- וזה רק בגלל שאני נחמד ומצחיק (אני אפילו לא נמוך)
זה חמוד אבל גם תלוי אם הוא מאוד מאוד ביישן אז פחות
היי ביישנים זה ממש חמוד ( אני לא יודעת למה רוב הבנים לא לוקחים את המילה חמוד כמחמאה, לדעתי זו מחמאה גדולהה) אבל הבעיה היא שאולי בהתחלה זה יהיה קשה אם גם היא ביישנית (לי למשל יהיה ממש קשה להתחיל את הצעד הראשון עם מישהו ביישן כי גם אני ביישנית מאוד)
אבל באמת שזה מתוק וזה מדהים ואני אוהבת
אבל באמת שזה מתוק וזה מדהים ואני אוהבת
אנונימית
זה "חמוד" אבל הן לא יצאו איתנו אף פעם חחח. אם ממש חשוב לך שבנות באופן כללי יהיו מעוניינות בך תנסה להיפטר מהביישנות כי ביישנות משדרת ונובעת מחוסר ביטחון. גם אם לא תיפטר ממנה אתה כנראה תכיר מישהי, אתה לא חייב להשתנות בשביל אף אחד אבל פשוט תסדר לך בראש סדר עדיפויות. סתם טיפ לחיים
לא יודעת תלוי באופי
פחות..
וואי כי חמודים
אנונימית
שואל השאלה:
בגדול בנות לא מתקרבות אלי אני לא עד כדי כך ביישן אני כן מדבר אבל הביישנות כן בולטת בי. מניח שזה בגלל שאני לא מדבר איתן.
בגדול בנות לא מתקרבות אלי אני לא עד כדי כך ביישן אני כן מדבר אבל הביישנות כן בולטת בי. מניח שזה בגלל שאני לא מדבר איתן.
אנונימי
אני פשוט חושבת שבזמן הזוגיות אתה צריך להיות פתוח ולא ביישן, כשרק מכירים זה נורמלי
חמוד אבל אני ביישנית אז אני צריכה מישהו לא ביישן
אנונימית
אל תאמין לשום דבר שאומרים לך פה, תגידו מה שתגידו ביישנים בסוף נשארים לבד. אם לא תתפוס ביצים ותיגש אף אחד לא יעשה את זה בשבילך
לא הייתי אומר שהם נשארים לבד, אבל כן במציאות אף אחת לא תיגש אליך, אולי לעתים מאוד נדירות
וואוי איזה חמוד ללטף אותך
אנונימית
כלום
שואל השאלה:
אני די עם אנונימוס פה אם לא אקח צעדים כנראה ששום דבר לא יתקדם זה כזה חרא :(
אני די עם אנונימוס פה אם לא אקח צעדים כנראה ששום דבר לא יתקדם זה כזה חרא :(
אנונימי
^^^ אנונימית מה הוא כלב
אנונימי
שואל השאלה:
המילה ללטף זה באמת עצבים חחח
המילה ללטף זה באמת עצבים חחח
אנונימי
ומדוע אתה לא נותן פרחים? ))):
שהם פשוט מושלמים
אנונימית
אני ממש אוהבת ביישנים
אנונימית
אתה צודק אבל בחיים יש כל כך הרבה אינטראקציות עם אנשים שאף צד לא בהכרח יוזם, אתה אומר שאתה כן מדבר, פשוט לא יוזם שיחות, יש סיכוי טוב שתכיר מישהי וגם תשאר ביישן. חוץ מזה אתה יכול גם להיות ביישן וגם ליזום שיחות, במיוחד כאלה שקצת יותר קל ליזום אותן. מה אתה מעדיף להתחיל לזייף ביטחון עצמי ולשחק אותה גבר אלפא בשביל שנשים יהיו מעוניינות בך אבל זה לא באמת אתה? וכן אפשר לשנות ביישנות אבל זה באמת נשמע לך צעד הגיוני לשנות את עצמך בשביל אישור מאחרים? אם תשתנה באופן טבעי כי תקבל הרבה ביטחון עצמי זה יהיה סבבה, אבל אני לא הייתי משנה את עצמי בשביל לרצות את המין הנשי
זה חמוד
אין יתרון גדול בלהיות ביישן אבל ביישנות היא גם צניעות וענווה, ביישנות היא לא תכונה גרועה בסופו של דבר, זו החברה שלנו שמענישה גברים על ביישנות או כל תכונה אחרת שהיא כביכול נשית או חלשה.
לי זה מוריד כי אני ביישנית מאוד בעצמי, אז אני חייבת שהפרטנר שלי יהיה לא ביישן כי אם שנינו נהיה זה יהיה נוראי
אנונימית
חמודים רצח
ביישן זה חמוד רק תפתח יותר כשאתה איתה...
מעצבנים,לא רואה בזה שום דבר חמוד תאמת
אני תמיד מרגישה הדומיננטיות ביחסים כאלו ואני לא אוהבת את זה
אני תמיד מרגישה הדומיננטיות ביחסים כאלו ואני לא אוהבת את זה
^חחח אנחנו לא גברים מספיק בשבילך?
קראתי את זה כישבנים אני בוכהה
אני לא באמת חושבת שזה מפריע (לי לפחות לא)
לא אכפת לי
אנונימית
בתור גבר כזה זה דופק אותנו הרבה
הם אחלה
אנונימית
שהם ביישנים
מה אני חושב על עצמי? דימוי עצמי נמוך, לא חכם, פחדן ועוד ועוד
אנונימי
אולי ילדות ביישניות אוהבות, רוב הבנות בעיקר בגיל מבוגר יעדיפו גבר כריזמטי ובטוח בעצמו
תקשיבו אפשר להיות ביישן (גם אני ביישנית) אבל יש הגזמה כאילו תדברו עם אנשים כי זה לפעמים נראה סנובי (מניסיון) אבל כאילו חיוך ביישני ודיבור ביישני זה חמוד כזה אבל לא להגזים אנחנו לא בכיתה א
זה סבבה ברמה מסוימת אבל אם אין לו ביטחון לגשת למישהי אז זה מוריד
זה סבבה לגמרי.
אני הכי אוהבת ביישנים
אני הכי אוהבת ביישנים
אנונימית
מושלם בעיניי
תמים וטהור
שואל השאלה:
ממתי יש פה מיליון תגובות
ממתי יש פה מיליון תגובות
אנונימי
שואל השאלה:
יאיר אמר פה משהו נכון לצערי החברה דופקת אנשים כמוני שהם ביישנים כי תמיד הגבר הוא זה שצריך לעשות את הצעד. וואלה יש לי חתיכת מחסום שמונע ממני לדבר עם בנות אולי זה עוד יעבור לי, לא יודע. ודוגרי אני נראה טוב , אני תלמיד טוב ויש לי טונה יתרונות אבל הביישנות זאת מקור הבעיה.
יאיר אמר פה משהו נכון לצערי החברה דופקת אנשים כמוני שהם ביישנים כי תמיד הגבר הוא זה שצריך לעשות את הצעד. וואלה יש לי חתיכת מחסום שמונע ממני לדבר עם בנות אולי זה עוד יעבור לי, לא יודע. ודוגרי אני נראה טוב , אני תלמיד טוב ויש לי טונה יתרונות אבל הביישנות זאת מקור הבעיה.
אנונימי
באותו הנושא: