התחברות הרשמה

אכלתי הרבה היום אכלתי בבוקר כוס של קורנפלקס-ברנפלקס וארטיק ענבים בצהריים אכלתי פסטה ושניצל תירס וסלט של שומר אכלתי

פעמיים פסטה
6 קרקרים עם גבינה
עכשיו לחם כזה שצרוב ומעל חביתה
שתי גמבות חתוכות עם גבינה קצח ומלח
ואחרי זה אכלתי שקית כזאת שהביאו מהאירוע שיש שם שוקולד סוכריה ועוד כמה כאלה שתיים כאלה
אכלתי מלא היום ואני יודעת שזה מלא השאלה איך מחר אני מכפרת על זה?
5 באפריל 2022, 20:08
מתכונים    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אכלתי הרבה קלוריות היום? בכללי אכלתי הרבה?
אם אכלתי טוסט עם סלט בבוקר וצלחת פסטה בערב, זה הרבה ליום אחד?
אכלתי היום 3 משולשי פיצה ומעדן בבוקר זה הרבה?
אכלתי היום רק פסטה ושניצל תירס לארוחת צהריים ובבוקר ובערב לא אכלתי כלום זה בסדר?
אכלתי היום הרבה (קמתי בארבע בבוקר ועד עכשיו) כמה זה נורא?
אכלתי הרבה היום אכלתי דג בלי לחם אכלתי שוקולד אכלתי בורקס בשר אחד וקצת עוף קטןעם תפוחי אדמה זה הרבה?
היום בבוקר אכלתי דגנים של אוראו והיום בערב אכלתי שקשוקה זה הרבה או קצת?
היי היום אכלתי בבוקר פסק זמן עם נס, בצהריים אכלתי פירה מתפוחי אדמה וסלט. ועכשיו אכלתי זיווה האם זה הרבה?
היום לא אכלתי ארוחת צהריים ובוקר ואתמול לא אכלתי ארוחת ערב וארוחת בוקר האם זה בסדר?
אני אכלתי היום רק ביגלה בבוקר (עשק בערך) ולא אכלתי כלום מאז ואני לא רעבה...
אם אכלתי היום טוסט בבוקר ודג עם לחמניה בצוהרים זה הרבה?