3 תשובות
לא.
הם גם לא אמורים לבזבז עליהם את הכסף שלהם, בעקרון ההורים משלמים למדריכים בתחילת כל שנה וזה הקופה של השבט/קבוצה ומשם המדריכים משלמים על הכל. זה לא מהכסף שלהם.
איזה משכורת אנחנו משלמים על זה
בוגרים? כן.
צעירים? לא.