4 תשובות
הייתי בתנועת נוער בעבר והמדריכים שלי כן שמרו לידנו אבל בכללי לא .
כי הפרופיל של אחד מהם זה שהוא מחבק מישהי :/
כי הפרופיל של אחד מהם זה שהוא מחבק מישהי :/
הייתי בבני עקיבא ולא שמרו גם לא ליד חניכים לא שזה נכון לדעתי
אני בבני עקיבא והמדריכה שלי מחבקת אותי. גם המדריך שלי לא שומר נגיעה מחניכות שלו
אנונימי
מאוד השתדלנו לשמור ליד החניכים בפועל כן יצא שהתפלק וזה
באותו הנושא: