7 תשובות
כן אני בבית ספר דתי ואני בחופש
כן יצאתי בראשון
ברביעי בע"ה (תמיד שבעה ימים לפני ליל הסדר)
לא, ביום חמישי (הזה) נצא לחופשת פסח
כן. כפרה יצאנו תהנו בלימודים
אנונימי
עוד לא מחר זה יום אחרון לפני החופש
מחמישי (כולל)אני בחופש
באותו הנושא: