9 תשובות
לא לדבר איתה פשוט , את לא חייבת קשר איתה
שואל השאלה:
היא חרדית, היא לא מאובחנת אבל בעיני תמיד תהיתי אולי היא קצת חולה בנפשה.?
היא חרדית, היא לא מאובחנת אבל בעיני תמיד תהיתי אולי היא קצת חולה בנפשה.?
אנונימית
לא יודע אם יש כ"כ מה לעשות, לנתק קשר זה פיתרון לא טוב. תאלצי לעשות את ההכי טוב שלך למרות הכול...
שואל השאלה:
רק מי שגר איתה יכול להבין אבל סתם אנשים מבחוץ יחשבו שהיא הכי חמודה בעולם. כי היא יודעת להתחנף ממש
רק מי שגר איתה יכול להבין אבל סתם אנשים מבחוץ יחשבו שהיא הכי חמודה בעולם. כי היא יודעת להתחנף ממש
אנונימית
האדמור ענה על השאלה
הורים חייב לכבד בלי פירושים
ואני אגיד את האמת לא פשוט בכלל גם אני נופל כמו כל בן אדם אנחנו לא גדולי הדור כרגע
לא חייב לאהוב כן חייב לכבד
הורים חייב לכבד בלי פירושים
ואני אגיד את האמת לא פשוט בכלל גם אני נופל כמו כל בן אדם אנחנו לא גדולי הדור כרגע
לא חייב לאהוב כן חייב לכבד
מענה רך משיב חמה. דברי בנעימות ובשקט. תסבי לה נחת, תרגיעי אותה, חבקי אותה, חייכי אליה יותר, תקשיבי לה יותר ותתענייני במה שהיא מספרת, הפגיני יותר אהבה. זה לא יבוא ברגע, תצטרכי לעבוד על עצמך לא מעט חודשים.
שאלה לא פשוטה בכלל. אבל אני מצטרף ל2 התשובות מעליי.
ייתכן שבאמת יש לה בעיית אישיות אני מכיר את זה מקרוב. עצם זה שתדעי שיש לה בעיה וזה לא את, יהיה לך יותר קל לכבד ולסלוח.
ייתכן שבאמת יש לה בעיית אישיות אני מכיר את זה מקרוב. עצם זה שתדעי שיש לה בעיה וזה לא את, יהיה לך יותר קל לכבד ולסלוח.
שואל השאלה:
יאן יו התגובה שלך יפה אבל רק מי שמכיר אותה נגיד אם אראה אתזה לאחיות שלי כולנו נצחק. כאילו אין מצב זה ממש לא יכול לקרות
יאן יו התגובה שלך יפה אבל רק מי שמכיר אותה נגיד אם אראה אתזה לאחיות שלי כולנו נצחק. כאילו אין מצב זה ממש לא יכול לקרות
אנונימית
^לא רק דתיים. זה ציווי מהבורא "כבד את אביך ואת אימך" וחוץ מזה האם לא תרצה שהילדים שלך יכבדו אותך??
באותו הנושא: