6 תשובות
חוסר ביטחון
ממש לא בסדר ולא מכבד. איזה סיבה מוצדקת יכולה להיות להעליב את הבן זוג ולהתנהג אליו ככה? כנראה יותר אכפת לה ממה שחושבים מאשר ממה שאכפת לה ממך. ממש מגעיל מצידה.
אנונימית
היא כנראה לא מרגישה בנוח או שייכת
או שהיא רוצה להראות עליך בעלות כאילו שאתה שלה
או שהם קבוצה שמקללים או פרחחים והיא רוצה להראות את עצמה
ברור שאין לה ביטחון מולם
ותאמין לי שאם היא חכמה מספיק היא מודעת לזה טוב וגם לה זה מציק והיא שואלת את עצמה רגע מה את עושה סתכלי איך את מתנהגת
או שהיא רוצה להראות עליך בעלות כאילו שאתה שלה
או שהם קבוצה שמקללים או פרחחים והיא רוצה להראות את עצמה
ברור שאין לה ביטחון מולם
ותאמין לי שאם היא חכמה מספיק היא מודעת לזה טוב וגם לה זה מציק והיא שואלת את עצמה רגע מה את עושה סתכלי איך את מתנהגת
אנונימית
אבל זאת עדיין לא סיבה להתנהג ככה^
אנונימית
בשביל להתאים את עצמה לחברה היא משנה התנהגות..
סליחה, אבל אני לא הייתי נשארת בזוגיות עם מישהו ששם מסכות על עצמו ליד החברה
סליחה, אבל אני לא הייתי נשארת בזוגיות עם מישהו ששם מסכות על עצמו ליד החברה
עושה פוזות לידן להראות שהיא שולטת ושהיא יכולה לעשות מה שבא לה
תדבר איתה על זה או שתפרד ממנה, זה קו אדום לקרוא לך ככה
תדבר איתה על זה או שתפרד ממנה, זה קו אדום לקרוא לך ככה
באותו הנושא: