4 תשובות
דברי איתה זה הפתרון היחידי לבעיה
שואל השאלה:
^ לא נראה לי שהיא ממש תבין למה זה רע
^ לא נראה לי שהיא ממש תבין למה זה רע
אבל תסבירי לה שאת נפגעת מאיך שהיא מתנהגת אלייך אני בטוחה שהיא תבין ואני אומרת מניסיון אישי כי זה קרה לי כמה פעמים עם כמה אנשים אז כאילו דברי איתה זהיעזור אני בטוחה בזה ובהצלחה:)
אנשים משתנים בגיל ההתבגרות וצריך פשוט לשחרר
באותו הנושא: