5 תשובות
מה אני נראה לך רופא תתמודדי בעצמך
יכול להיות שזה וירוס קטן ולא חיידק שעבר מהר או שהוא היה כמה ימים ולא הרגשת
גם אצלי זה ככה כשאני קמה בבוקר, כנראה את רגישה לחילופי העונות.
זה לא נשמע כמו חיידק או משהו כזה כי אמרת שזה עבר אין סיבה ללכת לרופא פשוט תשתי משהו חם בבוקר ויעבור לך מהר.
זה לא נשמע כמו חיידק או משהו כזה כי אמרת שזה עבר אין סיבה ללכת לרופא פשוט תשתי משהו חם בבוקר ויעבור לך מהר.
זה לא בהכרח חיידק אבל כדאי ללכת לבדוק את זה אצל רופא
שואל השאלה:
כי לרוב חיידקים בגרון נמשכים כמה ימים ולא כמה שעות
כי לרוב חיידקים בגרון נמשכים כמה ימים ולא כמה שעות
אנונימית
באותו הנושא: