5 תשובות
לוותר מומלץ בדיקת קורונה
שואל השאלה:
לא הלכתי. ואני מרגישה שלא הלכתי בסוף
אנונימית
יפה, רק תדאגי להשלים את החומר שלמדו , ולהגיד למורה שאת לא הרגשת טוב כדי שיתבטלו כל החיסורים
לא את חולה ועדיף לא להדביק אחרים
תשתי תה.
לי לא נשמע ככ נורא תלכי מקסימום תביאי שיחרור אם תרגישי רע.
באותו הנושא: