5 תשובות
תשתי תה.
לי לא נשמע ככ נורא תלכי מקסימום תביאי שיחרור אם תרגישי רע.
לי לא נשמע ככ נורא תלכי מקסימום תביאי שיחרור אם תרגישי רע.
לא את חולה ועדיף לא להדביק אחרים
שואל השאלה:
לא הלכתי. ואני מרגישה שלא הלכתי בסוף
לא הלכתי. ואני מרגישה שלא הלכתי בסוף
אנונימית
יפה, רק תדאגי להשלים את החומר שלמדו , ולהגיד למורה שאת לא הרגשת טוב כדי שיתבטלו כל החיסורים
לוותר מומלץ בדיקת קורונה
באותו הנושא: