16 תשובות
שואל השאלה:
יאיי שכחתי לשים אנונימי
אל תשפטו
יאיי שכחתי לשים אנונימי
אל תשפטו
לא, זה חלום, כאילו יש מצב שיתחילו איתך היום אבל לא בעקבות החלום
זה חלום.
זה רק חלום, אולי יתחילו איתך אבל לא בעקבות החלום
שואל השאלה:
לפרוטוקול אני לא נואשת אני אפילו לא רוצה חבר זה פשוט קצת מבאס שקמתי באמצע החלום
לפרוטוקול אני לא נואשת אני אפילו לא רוצה חבר זה פשוט קצת מבאס שקמתי באמצע החלום
אולי
"לפעמים חלומות מתגשמים"
קצת מאוחר מדי אבל יכולת לנתק את השאלה מהמשתמש ואז זה היה עושה את זה אנונוימי
לדעתי חלומות הם מבט לנפש שלנו. אם את תרצי זה יקרה בעתיד
אני לא חושב שיש קשר בין החלום לבין המציאות. אם מישהו יתחיל איתך לא יהיה לזה קשר אל החלום. מקווה בשבילך שכן בכל אופן..
פעם הייה לי חלום צלול ואני לבשתי שמלה מיני שחורה כזאת ונכנסתי לתוך חדר וישב שם מישהוא חולצה תכלת ופשוט בהה בי ופשוט הסמקתי רצח למה אני מספרת את זה ?
ככה.
ככה.
אנונימית
אני מאמין שמחשבה יוצרת מציאות..
אז כן. מאמין שמהבוקר הסיכויים שלך למצוא מישהו שתאהבי והוא יאהב אותך חזרה הם הרבה יותר גדולים מאתמול.
אז כן. מאמין שמהבוקר הסיכויים שלך למצוא מישהו שתאהבי והוא יאהב אותך חזרה הם הרבה יותר גדולים מאתמול.
הכל יכול לקרות.
אולי תכירי מישהו בקרוב - מי יודע?
אולי תכירי מישהו בקרוב - מי יודע?
זה כן יכול לקרות.
אבל אם זה יקרה זה לא בגלל שחלמת על זה, זה פשוט קרה.
אבל אם זה יקרה זה לא בגלל שחלמת על זה, זה פשוט קרה.
תקשיבי גם איתי לא התחילו אף פעם וגם לא התחלתי עם אף אחת אבל אם את שואלת אותי אני לא חושב שזה סימן שזה יקרה אני חושב שזה סימן בשבילך!
שאת צריכה להתחיל עם מישהו!
שאת מעוניינת בו
שאת צריכה להתחיל עם מישהו!
שאת מעוניינת בו
שואל השאלה:
תודה חיים
תודה חיים
באותו הנושא: