4 תשובות
כןכן
יעני לגיטימי
לא הבנתי
שואל השאלה:
כיאילו, תמיד אני רואה אנשים שכותבים פה או בכללי במדיות חברתיות שאין להם חברים והם מרגישים בודדים, אז אני ההפך, אני רוצה להיות בודדה, אבל לא בקטע האובדני הזה כן, פשוט מרגיש לי לפעמים מעיק( נודרת אני נשמעת מתנשאת אבל זה באמת רציני) אז כיאילו מזה נשמע שזה אומר
אנונימית