7 תשובות
"אני לא מצפה ממך להגיע לרמה של כולם"
אנונימית
למה אתה חייב להיות היחיד בכיתה שעושה לי את המוות
כאילו זה לא פגע ככ אבל זה כן גרם לי לחשוב על זה
כאילו זה לא פגע ככ אבל זה כן גרם לי לחשוב על זה
המורה לאנגלית
thanks for living
(בשביל שאני יצא מהכיתה)
thanks for living
(בשביל שאני יצא מהכיתה)
לפני שבוע הגשתי מבחן ריק והוא פשוט רמזה לי במילים "יפות" שאני סתומה
אנונימית
"אני לא רוצה שתגדלו להיות כמו אח שלך"
זה דווקא מצחיק כי היא לא יודעת איפה וא היום.
זה דווקא מצחיק כי היא לא יודעת איפה וא היום.
אנונימית
"ניסית פעם לצחוק?" זה היה היום לפרוטוקול
אנונימית
היה לי ולו ויכוח הוא אמר לי לצאת מהכיתה ויצאת מסתבר שהוא אמר עליי "גם לטמטום יש גבול" (למרות שעובדתית אני צדקתי עם מקורות והכל אבל הוא לא 100)
אנונימי
באותו הנושא: