24 תשובות
כנראה ילדות בנות 10
אולי ילדות קטנות בנות 10-12
אנונימית
כן
שואל השאלה:
אני באמת ניסיתי לתת לזה הזדמנות אבל זה פשוט נוראי
אני באמת ניסיתי לתת לזה הזדמנות אבל זה פשוט נוראי
אנונימית
זה ציני
שואל השאלה:
מה ציני?
מה ציני?
אנונימית
כאילו יש כאלה שאומרים אן בי המלכה וכל זה וזה סתם ציני אף אחד לא באמת שומע אותה
אחותי שומעת
אכן עצוב
אכן עצוב
לא חושבת
כן, מאמינה שבגילאים היותר צעירים כמו 710
כן, עצוב
מרחמת עליהם
ממש לא
מי זה
שואל השאלה:
^^ רציני?? אבל היא באמת אוהבת את זה או סתם כי זה טרנד?
^^ רציני?? אבל היא באמת אוהבת את זה או סתם כי זה טרנד?
אנונימית
כנראה
עצוב
היא שרופה לה על התחת
^אני מתה
קוראים לך אן בי מה-
קוראים לך אן בי מה-
הורים שלה
ככל הנראה שכן, ילדות בנות עשר-שתיים עשרה אני מניחה
לעניות דעתי המוזיקה שלה נוראית, אבל מי אני שאשפוט, כל עוד אנשים נהנים מהמוזיקה שלה מה אכפת לי :)
לעניות דעתי המוזיקה שלה נוראית, אבל מי אני שאשפוט, כל עוד אנשים נהנים מהמוזיקה שלה מה אכפת לי :)
כן ילדים בני 7
שואל השאלה:
באיזה דיליי אתם עונים מה זה
באיזה דיליי אתם עונים מה זה
אנונימית
באותו הנושא: