7 תשובות
אל תפסיקי לראות את הפגמים שבך, את צריכה לראות אותם, ולזכור שהם עושים אותך אפילו יותר יפה ממה שאת חושבת!
לכל אחד יש פגמים וזה בסדר
במקום להתמקד בהם תתמקדי בחלקים היפים שיש בך ואני בטוחה שיש המון מהם
במקום להתמקד בהם תתמקדי בחלקים היפים שיש בך ואני בטוחה שיש המון מהם
להבין שאנחנו לא מושלמים.
זה בסדר שיש "פגמים", זה מה שמייחד אותך. תאהבי את זה
זה בסדר שיש "פגמים", זה מה שמייחד אותך. תאהבי את זה
תראי את הדברים הטובים בך ואם אנשים אומרים לך את שאת יפה כנראה זה נכון
זה שאין לך קו לסת והאף שלך לא מושלם זה לא אומר שאת לא יפה
זה שאין לך קו לסת והאף שלך לא מושלם זה לא אומר שאת לא יפה
אה נו אז מה
זה לא אומר שאת לא יפה
זה מה שנותן לך את המראה שלך
הכללי
יכול להיות שבלי זה היית מאבדת את היופי ונראת רגיל מידיי כזה
לא צריך קו לסת כדי להחשב יפה
וגם לא אף סולד
חלק מהדוגמניות בתחרויות יופי עם אף שלא נחשב אידיאל היופי
זה לא אומר שאת לא יפה
זה מה שנותן לך את המראה שלך
הכללי
יכול להיות שבלי זה היית מאבדת את היופי ונראת רגיל מידיי כזה
לא צריך קו לסת כדי להחשב יפה
וגם לא אף סולד
חלק מהדוגמניות בתחרויות יופי עם אף שלא נחשב אידיאל היופי
את צריכה פשוט לקבל את זה ואחרי זה הכל נהיה קל יותר ואת מבינה שלאף אחד לא באמת אכפת
להתמקד בעיקר בדברים שאת אוהבת בעצמך :)
ובקשר לאף, ממליצה לך לנסות לעשות קונטור אף וזה מרים את האף ונותן לו צורה
זה שינה לי את החיים, הרבה זמן חשבתי לעשות ניתוח אף אבל מאז שהתחלתי להתאפר זה ממש עזר לי
ובקשר לאף, ממליצה לך לנסות לעשות קונטור אף וזה מרים את האף ונותן לו צורה
זה שינה לי את החיים, הרבה זמן חשבתי לעשות ניתוח אף אבל מאז שהתחלתי להתאפר זה ממש עזר לי
אנונימית
באותו הנושא: