10 תשובות
זה לא נכון היא יכולה למשוך יותר אבל יהיה לזה ריביות זה נקרא לחרוג מהמסגרת (מה שלא כדאי לעשות)
לא בכל מסגרת אפשר מעבר- יש כאלו שכן ומשלמים על כך ריבית ויש כאלו שלא, בכל אופן ממה שאני יודעת אבל אולי אני טועה.
אפשר אבל הבנק צריך לאשר כמובן
כי לא ייתנו לך להיכנס למינוס של 40 אלף אם את מכניסה 50 שקל
שואל השאלה:
אז רק בודקת שהבנתי נכון נגיד יש לי 5000 שקל בחשבון ובא לי לבזבז 2000-4000 שקל אז אני יכולה
אבל נגיד ואין לי כסף בחשבון אז אני יכולה למשוך עד 500 שקל ובעצם להכנס למינוס של עד 500 שקל(אפשר יותר אבל היה לזה רביות חריגה מהמסגרת)
הבנתי נכון?
אז רק בודקת שהבנתי נכון נגיד יש לי 5000 שקל בחשבון ובא לי לבזבז 2000-4000 שקל אז אני יכולה
אבל נגיד ואין לי כסף בחשבון אז אני יכולה למשוך עד 500 שקל ובעצם להכנס למינוס של עד 500 שקל(אפשר יותר אבל היה לזה רביות חריגה מהמסגרת)
הבנתי נכון?
אנונימית
בול פגיעה
בדיוק
זה תלוי . האם יש לך כסף בחשבון?
אם יש לך נניח 1000 ש"ח בחשבון את.ה יכול.ה לעשות פעולות כמו מישכה/ העברה/ תשלום באשראי עד לסכום של 1500 ש"ח.
ואם אין לך בכלל כסף בחשבון אז את.ה יכול.ה לעשות פעולות כמו מישכה רק עד 500 ש"ח.
מקווה שעזרתי
אם יש לך נניח 1000 ש"ח בחשבון את.ה יכול.ה לעשות פעולות כמו מישכה/ העברה/ תשלום באשראי עד לסכום של 1500 ש"ח.
ואם אין לך בכלל כסף בחשבון אז את.ה יכול.ה לעשות פעולות כמו מישכה רק עד 500 ש"ח.
מקווה שעזרתי
שואל השאלה:
אז זה רק מינוס זה לא קשור לכמה אני יכולה למשוך?
אז זה רק מינוס זה לא קשור לכמה אני יכולה למשוך?
אנונימית
את יכולה להיות במינוס של 500
אנונימי
באותו הנושא: