6 תשובות
לא מרגיש ככה בכלל
היה ממש כיף
אני אוהבת את האדרנלין של האזעקות ושכולם במתח
אנונימית
כן דז'ה וו
אני מפחדת הרבה יותר משנה שעברה ..
ואפילו לא היה עדיין אזעקות בעיר שלי אבל יש מלא רעשים של פיצוצים ,
הכי מפחיד שאין לי מקלט אז אני ממש מפחדת
יואו כןן אני מקווה שמחר בבית ספר אני עדיין ארגיש ככה
לא מרגישה אבל כן גם אני נכנסת קצת לחרדות בעיקר כי אני גרה ממש מעל צופר והרעש חזק אס פאק וזה מבהיל אחושרמוטה אוקיי בשומר חומות אני זוכרת שהאזעקה הראשונה העירה אותי משינה ופשוט רעדתי מבהלה יש מצב שחטפתי התקף חרדה וממש לא בא לי שוב