6 תשובות
חכה לכיתה ט
לא מוזר
לא מוזר
כן זה לגיטימי ההתחלה זה דבר כיף לפעמים
לא מוזר
גם לי יש התקף נוסטלגיה לסגר הראשון אוף געגועים
גם לי יש התקף נוסטלגיה לסגר הראשון אוף געגועים
חכה חכה לתיכון
כןן וואי. לא מוזר בכלל
שואל השאלה:
הסגר הראשון היה לפני כמעט שנתיים, לא לפני 5 חודשים.
אגב, גם אני מתגעגע אליו.
הסגר הראשון היה לפני כמעט שנתיים, לא לפני 5 חודשים.
אגב, גם אני מתגעגע אליו.
אנונימי
באותו הנושא: