6 תשובות
חכה לכיתה ט
לא מוזר
כן זה לגיטימי ההתחלה זה דבר כיף לפעמים
לא מוזר
גם לי יש התקף נוסטלגיה לסגר הראשון אוף געגועים
חכה חכה לתיכון
כןן וואי. לא מוזר בכלל
שואל השאלה:
הסגר הראשון היה לפני כמעט שנתיים, לא לפני 5 חודשים.
אגב, גם אני מתגעגע אליו.
אנונימי