התחברות
הרשמה
כמה קנס למי שעולה לאוטבוס ולא מעביר רב קו ועד כמה זה חמור?
2 באפריל 2022, 23:38
חוקים
3 תשובות
180 קנס
I'm no one
תעשי בטלפון תסרקי את הברקוד
Angel ❤
לדעתי 250
נ
נחמדה וזה
באותו הנושא:
אם אני עולה לאוטבוס מעבירה רב קו והוא ריק הנהג יגיד לי לרדת?
היי אפשר שתעזרו לי למצוא עולם וירטואלי כזה שאפשר לחכות לאוטבוס בתחנת אוטבוס כזה שמאפשר לצאת לרחובות וכזה שאפשר בו חיות
מה העבירה הכי חמורה באיסלם יהדות נצרות וכו'....?
מה הייתה העבירה הכי חמורה שלכם?
מהי לדעתכם העבירה הכי חמורה?
ראיתי זקן (נראה בערך בן 75) עולה לאוטבוס והאוטבוס היה מפוצץ באנשים ואף אחד לא קם לפנות לו מקום. הייתם מפנים לו מקום?
מה העבירה הכי חמורה בתורה?
כשחייל עולה לאוטובוס הוא מעביר את החוגר כמו שמעבירים רב קו?
טוב אז חיכיתי לאוטבוס לקניון ואז..
אם עולה לאוטובוס מעביר רב קו ואז עולה לאוטובוס אחר ומעביר שוב. אחוייב שוב?
אפשר לשלם לאוטבוס ב20 שקל? הלוך חזור