41 תשובות
כן כי זה נחשב שלא שילמת
אנונימית
כן כי אז לא שילמת
יצא לי כמה פעמים לעלות עם רב קו ריק או בלי רב קו והנהג לא אמר כלום אבל זה תלוי
תלוי בנהג אבל יש מצב שכן
כן, אבל הוא יכול לוותר לך
אם הנהג נחמד אז הוא יש מצב יוותר אבל אם לא אז הוא יגיד לך לרדת כי זה נחשב שלא שילמת
יש נהגים שמוותרים
זה באמת תלוי בנהג, אם את ממש נתקעת תגידי לו שפעם הבאה תנקבי פעמיים גם על הפעם הזאת..
תלוי בכמה תחנות ובנהג
לי זה קרה בטעות יותר מידי פעמים, אני בן אדם פדחן.
בכל הפעמים שזה קרה לי, נתנו לי להשאר, והבינו..
בכל הפעמים שזה קרה לי, נתנו לי להשאר, והבינו..
לא בהכרח. חלק לא שמים לב.
וגם זה התפקיד של הפקחים לאכוף את זה...
וגם זה התפקיד של הפקחים לאכוף את זה...
לפעמים הנהגים מוותרים (הם עושים לפעמים כאילו הם לא שמים לב ושתעלי אבל אם תשאלי הם לרוב יאמרו לך לרדת)
אנונימית
אם הנהג נחמד הוא יעלה אותך עדיין, בתכלס לא שילמת אז כל נהג שיטחי יגיד לך לרדת.
בדרך כלל שזה קורה אז מבקשים מנוסעים אחרים באוטובוס שישלמו עליכם, קרה לי כמה פעמיים ושילמתי על אנשים נחמדים(:
בדרך כלל שזה קורה אז מבקשים מנוסעים אחרים באוטובוס שישלמו עליכם, קרה לי כמה פעמיים ושילמתי על אנשים נחמדים(:
וואי תלוי, לי רוב הפעמים שזה קרה הם לא אמרו כלום כי לא היה להם כנראה נעים
כן זה קרה לי כמה פעמים
כמעט אף פעם לא.
הרבה פעמים מוותרים, במיוחד כשאת ילד/ה...
מעבר לזה, לפעמים יש אנשים טובים שרואים את זה ומוכנים לשלם עלייך.
אבל בהקשר הנהג - בדרכ לא, בדרכ מוותרים.
הרבה פעמים מוותרים, במיוחד כשאת ילד/ה...
מעבר לזה, לפעמים יש אנשים טובים שרואים את זה ומוכנים לשלם עלייך.
אבל בהקשר הנהג - בדרכ לא, בדרכ מוותרים.
אני עושה שירות לאומי אז ישלי רבקו מהשירות ובתחילת שנה עליתי לאוטובוס איתו והנהג אמר שהרב קו ריק כנראה עוד לא עידכנו אותו שוב משנה שעברה והראתי לנהג את הכרטיס שירות שלי שמוכיח שאני עושה שירות לאומי והוא התחיל לצרוח בכל האוטובוס כמו משוגע הצעתי לו אפילו כסף למרות שאני לא צריכה לשלם ישלי נסיעות חינם והוא צעק הפעם אני מוותר לך פעם הבאה שלא תחשבי לעלות ככה
הוא היה זוועתי אני לא צריכה טובות שלו לעלות לאוטובוס.. יש נהגים שמתנהגים כמו בהמות ויש חמודים..
הוא היה זוועתי אני לא צריכה טובות שלו לעלות לאוטובוס.. יש נהגים שמתנהגים כמו בהמות ויש חמודים..
הוא אמור כן , לפעמים הם מוותרים
קרה לי כבר
לא הורידו אותי
לא הורידו אותי
כן זה קרה לי
עדיף שלא להסתבך ולהטעין את הכרטיס..
יש אפליקציות לזה ואפילו בסופרפארם ניתן להטעין
יש אפליקציות לזה ואפילו בסופרפארם ניתן להטעין
כן אבל יש נהגים שמוותרים
אבל אמת צריך לזהר לפעמים יוצא פקח אז צריך לזהר אבל תעלי מדלת אחורית הכי אחורית ואז יש מכשיר תעשי כאילו העברת תכרטיס חחח ואז זהו
אנונימי
לי זה קרה כמה פעמים והנהג פשוט אמר שאני יכולה להישאר אבל אם יבוא פקח זו בעיה שלי חחח
הנהג יגיד לך כנסי אבל שיגיד לך יש פקח הוא יגיד לך על אחריותך בלבד תגידי לו סבבה אני אסתדר
אנונימי
תלוי הנהג, הוא יכול להיות נחמד ולוותר והוא יכול להיות פחות נחמד ולהעיף
תלוי בנהג
נטוי תלוי בנהג הוא יכול להגיד לך לרדת ויש כאלה שיגידו לך להיכנס
כן
לי קרה פעם אחת והנהג נתן לי להמשיך לנסוע הוא היה ממש נחמד אבל אמר שפעם הבאה הוא לא יעלה אותי :/ קיצר כדאי לבדוק מראש כדי לחסוך סיטואציות לא נעימות ויש גם נהגים לא נחמדים
ממש תלוי על איזה נהג את נופלת..
כן
ויש נהגים שמחליקים את זה
אבל תלוי איזה נהג נפלת
ויש נהגים שמחליקים את זה
אבל תלוי איזה נהג נפלת
רוב הפעמים נתקלתי בנהגים נחמדים שהביאו לי לנסוע גם אם לא שילמתי... אבל פעם אחת הייתי עם חברה שלא היה לה כסף והנהג לא הביא לי לעלות והיא הייתה צריכה ללכת איזה 3.5 ק"מ....
לא,כי את לאונרדו
אנונימית
וואלה אם את במרכז אפילו לא צריך כרטיס..
כעיקון כן-זה החוק.
אבל תלוי בנהג, יש כאלה שלא אכפת להם במזומן.
אבל תלוי בנהג, יש כאלה שלא אכפת להם במזומן.
תראי לא משנה מה הנהג יגיד זה עדיין גזל מהחברה של האוטובוס.לכן לא הייתי ממליצה לך לעשות זאת. חשוב להשתדל לא לגזול מאף אדם ומאף מאחד תמיד זו עברה חמורה בתורה. וזה לא קשור לדת אפילו גם אם את לא מאמינה.זה להיות בן אדם מוסרי
קישורים מצורפים:
תלוי, אם את ילדה-נערה וממהרת לבית ספר, או שאת הולכת לבית חולים, או שהוא פשוט ממש נחמד, אז יכול להיות שהוא יוותר לך.
אבל כן, הוא יכול לבקש ממך לרדת
אבל כן, הוא יכול לבקש ממך לרדת
אם לא תשלמי בדרך אחרת אז כן אבל בדרל כלל שאין לי כסף ברבקו מישהו משלם עליי או שאני משלמת בכסף
רוב הסיכויים שנהגים יזרמו איתך אבל הפקחים של האוטובוסים יורידו אותך אחרי שיבדקו לך את הרב קו
כן , אפילו אם יש לך כסף להטעין אצלו כי אסור כבר להטעין אצל נהג אלא רק במקומות להטענת רב קו.
באותו הנושא: