7 תשובות
תחכי
מבינה אותך כל כך נמאס לי להתאמץ כבר
תחכי ואם היא עדיין לא שולחת אז שלחי את
תחכי ואם היא לא שולחת הקשר הזה לא הדדי
לדעתי תשלחי, בלי משחקי אגו
שואל השאלה:
מה זה משחקי אגו? למה אני תמיד צריכה להיות זאת שמתחילה שיחה?
אנונימית