7 תשובות
אז עזבי אין לך מה להתאמץ למה רק את נלחמת בשביל הקשר?
שואל השאלה:
אני אפילו לא יודעת
אני אפילו לא יודעת
אנונימית
אם הוא נעלב מזה שאמרת לו שהוא אף פעם לא מיזם שיחות אז אין לך מה להילחם
שואל השאלה:
את צודקת אבל הבעיה שאני לא מסוגלת להרפות ממנו ואין לי אפילו מושג למה
את צודקת אבל הבעיה שאני לא מסוגלת להרפות ממנו ואין לי אפילו מושג למה
אנונימית
אם רק את נלחמת על הקשר אז מה זה שווה?
שואל השאלה:
אנחנו לא בזוגיות אין לי כלכך איך להסביר
אנחנו לא בזוגיות אין לי כלכך איך להסביר
אנונימית
שואל השאלה:
בנתיים ידידים אבל בקטע
בנתיים ידידים אבל בקטע
אנונימית
באותו הנושא: