7 תשובות
אז עזבי אין לך מה להתאמץ למה רק את נלחמת בשביל הקשר?
שואל השאלה:
אני אפילו לא יודעת
אנונימית
אם הוא נעלב מזה שאמרת לו שהוא אף פעם לא מיזם שיחות אז אין לך מה להילחם
שואל השאלה:
את צודקת אבל הבעיה שאני לא מסוגלת להרפות ממנו ואין לי אפילו מושג למה
אנונימית
אם רק את נלחמת על הקשר אז מה זה שווה?
שואל השאלה:
אנחנו לא בזוגיות אין לי כלכך איך להסביר
אנונימית
שואל השאלה:
בנתיים ידידים אבל בקטע
אנונימית