אבא שלה לקח לה את הטלפון וראה בטעות את ההודעה שלי ששלחתי לה והוא בא להתקשר אלי ואז הוא ראה שכתבתי לה זכיתי בך אישתי. ואני אוהב אותך מאמי שלי. עכשיו היא אומרת שהיא לא בטוחה שהוא קרא והוא מאז לא מוריד ממני את העיניים כל פעם הוא מסתכל עלי והיום היה ארוחה של המשפחה שלה המשפחה שלי ועוד שני משפחות הוא לחש לי כזה (פעם הבאה תשאלי את (השם של אמא שלה) אני לא.. ולא המשיך ולא הבנתי מה הוא רצה הוא פשוט כל הערב לא הוריד ממני תעיניים והוא כל כמה דקות קרא לה שהייתי איתה בחדר לבד והוא פשוט שם עלי יד לחש לי ולא הבנתי כל כך מה ובא לומר לדעתי שמרי עליה אבל בדיוק אבא שלי שאל מה באלי עכשיו לדעתכם הוא גילה?