6 תשובות
את יכולה לשתות במידה ולעשות הכל באמת עד למידה שתרגישי לא בנוח, בהחלט תחיי ותעשי חיים אבל אל גם תזרמי עם כל אחד חחח, היופי האמיתי הוא באמצ להכיר מישהו וזה. אם את רואה מישהו פשוט תתחילי איתו בהכי סבבה בנים מתים על זה, בשביל זה אבל את צריגה להיות לא עד כדי כך שיכורה
אנונימית
שואל השאלה:
בא לי להיות ממש ממש שיכורה
אנונימית
אני נוטה להסכים איתה
גם אם זה מרגיש לך שפספסת הרבה אין צורך לפצות על הכל כל-כך מהר ובבת אחת.
ואם זאת פעם ראשונה שאת שותה אז באמת עדיף קצת אחרת זה יגמר לא טוב ותשאר לך חוויה לא נעימה.. וכנ"ל לגבי לזרום עם מישהו, אם זאת פעם ראשונה אני אישית הייתי ממליצה שזה יקרה כשאת לא שיכורה ושאת כן מודעת למה שקורה

אין בעיה להנות!! אבל שזה יהיה בגבול הטוב אחרת את סתם תשאיר עם זכרונות לא טובים ותצטערי על זה
תעשי מה שאת רוצה זו היומהולדת שלך:) רק תוודאי שיש איתך חברות שאת יכולה לסמוך עליהן, שלא שמים לך כלום בכוס וכמובן לשמור על עצמך! תהניי
אחותך צודקת אבל אני מבינה גם אותך. אל תרגישי חייבת לעשות הכל בלילה אחד, חוויות ראשונות זה משהו שנחמד לזכור ואם תהיי שיכורה מחוקה לא תזכרי כלום
אנונימית
אחות, אני לא שותה ולא יוצאת למסיבות וכל זה. והאמת? שאין לי טיפטיפה הרגשת פספוס. אני לא יוצאת לשם כי מבחינתי זה זול, זה לאנשים שלא מחפשים זוגיות אלא רק סטוצים. זה מקום מזוהם.
אני אוהבת את האיכותיות שבי ואני חושבת שאת לא צריכה להרגיש פספוס או להכריח את עצמך לעשות דברים(זולים)