7 תשובות
את לא מדברת איתה קבוע או סתם עכשיו? הבריאות שלך חשובה הרבה יותר
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני לא מדברת עם אמא ורק היה לי קצת קשה לנשום בלילה בטח מלחץ לא רציני
שואל השאלה:
אני לא מדברת איתה קבוע וזה קרה רק מלחץ הבריאות שלי מעולה
תתקשרי לאמא שלך.
ואל תדברי ככה על האחות,היא סך הכל ניסתה לעזור לך.
למה לא להתקשר לאמא? תתקשר היא בטח תעזור לך
אנונימית
להתקשר לאמא ולהתנשם
שואל השאלה:
אני לא מדברץ איתה קבוע ואני בטוחה שהבריאות שלי מצוינת