התחברות
הרשמה
זה הגיוני שהרגשתי לא טוב 4-5 ימים ואני עדיין מרגישה קצת חלשה ? לא היה לי חום רק קוצים כאלה בגרון
1 באפריל 2022, 19:11
כאבי גרון
עייפות
רפואה משלימה
חולשה
חום
4 תשובות
כן
A
Aar
כן, תרגישי טוב:)
D
Drella
כן תרגישי טוב
O
Oshrii
כן, תרגישי טוב
.
.אוהבת מוזיקה
באותו הנושא:
עוד 25 ימים אני מתגייס ואני עדיין לא יודע מה השיבוץ שלי,זה הגיוני?
זה הגיוני שעברו כבר 6 ימים מאז הריב ואני עדיין קוראת את השיחות שלנו..?
הגיוני שגבר יכול אחרי כמה ימים של פרידה "לנתק את הרגשות שלו" אחרי זוגיות של שנתיים?
הגיוני שאני עדיין חיובית אחרי חמישה ימים?
הגיוני שאכלתי היום ואני עדיין מרגישה ממש חלשה?
איך זה הגיוני ששתיתי היום 3 פחיות אקסל ואני עדיין עייפה?
אני במחזור הראשון שלי, זה הגיוני שזה היום השמיני ואני עדיין במחזור?
זה הגיוני שישנתי אתמול כל היום עד עכשיו ואני עדיין עייפה?
זה הגיוני שלא אכלתי היום כמעט כלום ואני עדיין לא רעבה?
הגיוני שעשיתי הזמנה משיין לפני 12 ימים והיא עדיין לא הגיעה?
עברו כבר 36 ימים מאז שקיבלתי מחזור,זה עדיין הגיוני נכון?