13 תשובות
שואל השאלה:
*בראץ
אנונימית
כן אבל יותר בברבי
שואל השאלה:
איכס ברבי
אנונימית
כן הייתי מכורה לבראץ היה לי מלא בובות של בארץ, ברבי, מאנסטר היי.. בכמויות אפילו היה לי להם בית ובגדים וזה
נוסטלגיה
כן
הייתה לי אחת ענקית כזאת זה היה כזה כיף בא לי לחזור לזה
כןןן
אבל קצת שנאתי בארץ הן הלחיצו אותי