5 תשובות
את האמת אין לי ממש מושג איך לעזור לך עם זה בדרך כלל אני מתה מבושה
אז קרת לך פדיחה נוו אז מה מת העולם ?
קורה כולנו בני אדם זה קורה לכולם את לא צריכה לעשות מזה ענין
שואל השאלה:
בטעות אמרתי למורה נהיגה שלי "לא יודעת מתישהו" זה פאקינג נוראי כאילו מה הוא יחשוב שאני סנובית וזה נפלט לי כי הייתי לחוצה
בואי מאמי זה לא כזה פדיחה גם את לא תיפגשי אותו כל כך הרבה וזה לא יחשיל אותך או משהו ופשוט תיצאי עם חברות או משהו
הכל בסדר אחותי בטח הוא שכח מזה