4 תשובות
חלק גדול מהמנדטים של הרשימה המשותפת זה מהצבעות מהמגזר אבל גם יהודים שכן הצביעו להם. ולמה יהודים עושים כזה דבר? שנאה עצמית. כמו שאמרת - מה הגיוני בלתמוך באנשים כאלה?

ובעניין גנץ - אם זה נכון, הבנתי שהוא שוקל להקל על בניה לא חוקית במגזר תמורת המלצה להקמת ממשלה מה שיפגע בפיקוח של המדינה בבניה שזה משהו שפוגע במדינה, אם יתברר שנכון אני לא אתפלא.
אם היה לי כוח הייתי עונה אבל בוקר
שואל השאלה:
זה פאקינג דפוק לתמוך באויבים שלך! כמה יהודים חסרי טקט?!
שנאה עצמית . אתה מתחיל לחפש משהו אחר להיות חלק ממנו במקום לנסות לתמוך במה שנכון ובסוף יוצא שאתה תומך בכל הדברים שאתה אומר שאתה מתנגד אליהם.