7 תשובות
שמע אחי אני יגיד לך מניסיון אל תהיה בפנימייה תברח מהפנימייה קח את כל הדברים שלךותת הסבר מוסבר ומובן לאמא
שואל השאלה:
היית שם פעם ? ^^
היית שם פעם ? ^^
שואל השאלה:
אני בצו בית משפט גם אחי
אני בצו בית משפט גם אחי
אמאלה מה זה הרוע הזה, פנימייה לעבריינים צעירים או משהו בסגנון??
יש לך עובדת סוציאלית? אם כן, תבקש לדבר איתה ותספר לה את זה.
בכל מקרה, אני לא חושבת שזה הגיוני שיחליטו לך מתי ואיך לנגן בגיטרה כשזה בזמן הפנוי שלך. מה גם, שלנגן בכל כלי נגינה שהוא זה סוג של כישרון, מי היא שתמנע ממך לפתח אותו?
יש לך עובדת סוציאלית? אם כן, תבקש לדבר איתה ותספר לה את זה.
בכל מקרה, אני לא חושבת שזה הגיוני שיחליטו לך מתי ואיך לנגן בגיטרה כשזה בזמן הפנוי שלך. מה גם, שלנגן בכל כלי נגינה שהוא זה סוג של כישרון, מי היא שתמנע ממך לפתח אותו?
לא בזאת ספציפית אבל בפנימייה כן זה המקום הכי מגעיל בעולם תברח משם מהשאר קח את הדברים שלך ואם שומר עוצר אותך תעיף אותו או שתברח מגדר שנוח לברוח מניסיון גם אני ברחתי מהפנימייה שלי
שואל השאלה:
חח מצחיק אם היית מבין מה עברתי עם ההורים לא היית מדבר ככה
חח מצחיק אם היית מבין מה עברתי עם ההורים לא היית מדבר ככה
אני מבין לך לאמא תדבר איתה תגיד לה זאת מבטיח להשתנות וזה תתחיל בבית ספר רגיל שמע לי חבר
באותו הנושא: