4 תשובות
אני חושבת שהיא כן רוצה שתישארו חברות וכנראה שהיא באמת לחוצה בגלל הקשיים במשפחה
את יכולה אולי לנסות לדבר איתה על זה או לנסות לעזור לה במה שהיא מרגישה
שואל השאלה:
היא לא רוצה לשתף אותי במה שקורה לה. וכבר ניסיתי לדבר איתה אבל היא לא לגמרי מבינה אותי כנראה
אנונימית
מכירה את המצב, אני הייתי בסיטואציה כזאת אבל אני הייתי הצד השני אז אני יכולה להגיד לך איך זה מרגיש, ההתעלמות לא מגיעה מרוע לב או משהו אלא כי הראש שלך כל כך עסוק בצרות האישיות שלך שאתה לפעמים פשוט לא מסוגל לתקשר או ליהיות בפוקוס או תקשורת עם אנשים אחרים. העיצה שלי היא, את צריכה ליהיות שם בשבילה ולהבין אותה, לא לבקר או לכעוס, רק להגיד ולתת לה את הרגשה טובה שאם תצטרך אותך את תהיי שם בשבילה ולא תזנחי אותה. לגבי הצד שלך (האמת שהייתי גם בצד הזה בעבר) מה שאת צריכה זה למצוא לך עיסוקים חדשים ככה שלא תרגישי שאת צריכה כל הזמן לשלוח הודעות ויהיה לך קל יותר, מקווה שעזרתי:)
שואל השאלה:
עזרת:) תודה:)))
אנונימית